دکتر فرزین کرمانی

فوق تخصص لاغری

دکتر فرزین کرمانی

فوق تخصص لاغری

دکتر فرزین کرمانی

تفکر مثبت برای لاغر شدن

10 نکته ساده برای تفکر مثبت و کاهش وزن موفق
ظاهر من چاق است ، این چه قیافه ای ، چرا من باید چاق باشم و ... هزاران جمله منفی وچود دارد که با ورود به مغزمان شکست را در پی دارد .
یعنی اگر من مثبت فکر کنم لاغر میشم ؟؟؟!!!
با مثبت فکر کردن من لاغر نخواهم شد . بلکه تداوم در انجام کارهای مثبت و برنامه ریزی کردن راه پیروزی است .
برای لاغر شدن تمامی افکار و رفتار خود را اصلاح کرده و در این اصلاح  و تغییرات مثبت سماجت به خرج دهید.
چند نکته ساده برای لاغر شدن .
1-    از کلماتی مانند چاق ، کپل و ... استفاده نکنید .
2-    افرادی که مدام از شما عیب میگرند بیشتر باعث شکست شما میشوند ، مراوده با این افراد را به حداقل برسانید .
3-    بیشتر  افراد عکسهایی از زمان لاغری خود دارند ، آنرا که بیش از بقیه دوست دارید همیشه همراه داشته باشید ، این ظاهر واقعی شماست ، مابقی پوسته ای اضافه است که به زودی از آن خلاص خواهید شد .
4-    هنگام کاهش وزن از زیباترین لباسهایتان استفاده کنید .
5-    در ابتدا هدف کلی برای خود تعریف کنید، من تصمیم دارم ... کیلو لاغر بشم
6-    هدف کلی را به اهداف کوچک تقسیم کنید ، من تصمیم دارم این هفته 1 کیلو لاغر بشم .
7-    انگیزه و دلایل لاغر شدن را  روی کاغذ نوشته و هر روز بخوانید .
8-    از ورزش  غافل نشوید ، ورزش با تحریک ترشح هورمونهایی مانند اندورفین باعث نشاط ، خوش بینی شما میشود.
9-    زمان مراجعه بعدی را جدی بگیرید ، قبل از اینکه  افکار منفی به سراغتان بیاید با مشاور خود صحبت کنید .
10-    جملات تاکیدی مثبت برای خود درست کنید و به کرات با صدای بلند آنرا تکرار کنید .( من لاغر هستم ، من حوش تیپ هستم و...)
بنابراین خوش بین باشید ، افکار مثبت خود را نگه دارید و باور کنید که می توانید وزن خود را کاهش دهید.

فرزین کرمانی